"The family thanks the boy."

الترجمة:تشكر العائلة الولد.

July 1, 2014

16 تعليقًا
هذا النقاش مغلق.


LullyAlHum

الاسرة تشكر الفتى طب معناه جمع ليه كاتبين s :-


Nada_Nody12

كلمه thanks معناها شكراً و تستخدم بحرف الs في حالة الاستغناء عن كلمه you و كمان حرف الs في كلمه thanks لا يكون للجمع و انما هو جزء من الكلمة نفسها


Zeezoo_Gamer

جاوبت بطريقة صحيحة لكن عطاني غلط ليش؟؟؟!


MrDragon-8420

The family thanks the boy or The family thank the boy _+++++____


yosry_ahmed

الاسرة شكرت الولد


yousef745616

الجملتين في نفس المعنى " السرة تشكر الولد " و " العائلة تشكر الفتى"


GugP4

The family thanks the boy


MalldaBren

شو بدك ما فهمت


DenaDena1

لماذا اضاف s والعائله ضميرها they ارجو التفضل بالرد


SuzyAlbeir

اضاف الs لأنها عائله واحده فقط اما لو عائلات لانضيف الs مثال: The family thank(s) the boy . The families thank the boy. يارب اكون قدرت اوصل المعلومه .


Youssef123460

الفتى معنى صحيحا


Ibrahim633180

هي s مش بتجي للمفرد و family جمع ليه جيبنه the family thanks the boy مش المفروض تبقى كده


pringar1664

و هاذه كيف؟


Study-to-success

لازم تكون العائلة تشكر الولد

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.