"Nasıl oldu?"

Çeviri:How did it happen?

4 yıl önce

5 Yorum


xoutoforderx

how happened diyemez miyiz

4 yıl önce

Viforvendetta

what happened kullanılmasına rağmen how kullanılmıyor..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

neden? çünkü "what happened" cümlesinde özne: what. "how did it happen" cümlesinde özne: it

comment/3157659

4 yıl önce

Mustafa.40
Mustafa.40

"O nasıl oldu?"Diye sorulsa daha uygun olmazmiydi.

2 yıl önce

murat.tiry

How it happened???

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.