Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yemek yargıçlar için."

Çeviri:The food is for the judges.

0
4 yıl önce

7 Yorum


alifk45

For dan sonra the kullanilmasa da olur mu

1
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur bu yargıçlara yönelik genel bir yiyecekse. ama bu tip bir cümle kurma olasılığınız gerçek hayatta çok daha düşük

10
Cevap ver4 yıl önce

imanaz1

Bence de öyle

0
Cevap ver2 yıl önce

GizemKaratas

is nereden geliyo

0
Cevap ver1 yıl önce

akgntrk7

for yerine with kullanamazmıyız

-1
Cevap ver1 yıl önce

crazy333008

Hayır kullanamayız with birliktelik anlamı katar

1
Cevap ver3 ay önce

FatmaZeyne613194

İs kullanmasak olur mu

-1
Cevap ver6 ay önce