Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yemek yargıçlar için."

Çeviri:The food is for the judges.

4 yıl önce

5 Yorum


alifk45

For dan sonra the kullanilmasa da olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur bu yargıçlara yönelik genel bir yiyecekse. ama bu tip bir cümle kurma olasılığınız gerçek hayatta çok daha düşük

4 yıl önce

imanaz1

Bence de öyle

2 yıl önce

GizemKaratas

is nereden geliyo

1 yıl önce

mustafa742547

Yargiclar cogul oldugu icin are kullandim ama is olmasi gerekiyomus tam anlamadim

1 ay önce