"A szerelem a lényeg!"

Fordítás:Love is everything!

4 éve

5 hozzászólás


latyakotto

Miért nem kell a "The" az elejére?

4 éve

Gy.B.

Mert "általános érvényű" kijelentéseknél nem kell...

3 éve

jani1972
jani1972

everything-az mindent jelent,az essential-t pedig ami lényeges-t jelent nem fogadja el.

1 éve

simi586
simi586

Felajánlja a lényeg szóra azt hogy "point". Furcsállottam, de beírtam. Love is point. Nem fogadta el. Love is main sem jó.

2 hete

simi586
simi586

Szerintem az everything csak egy gyenge szinonima.

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.