Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eat!"

Traducere:Mănâncă!

acum 4 ani

121 de comentarii


IoanaElena4

Păi aici nu se înțelege ba ,,a mânca,, ba,, mănãnci ,,!!! Corect ??

acum 3 ani

jeny-pisicuta12

Corect este "Mănâncă!"

acum 3 ani

costantinm2

Da!

acum 2 ani

JuniorulLu

Da frumoaso.

cu 10 luni în urmă

Alexia19062007

Da, frumoas-o! Se scrie cu cratima!!

cu 1 lună în urmă

scarlatpau

,,Mănânc" de ce nu este corect?

cu 9 luni în urmă

EugenMuntean2

Eat! Inseamna "Mănâncă!" Se refera la persoana a doua , nu la intâi "Mănânc".

cu 7 luni în urmă

mihaela758960

Acolo scie : eat! . in engleza vb la imperativ sunt puse cu semnul exclamarii . sper ca te.am lamurit

acum 3 ani

Iarina851074

Poți sa îmi explici mai clar. Am 8 ani

cu 3 luni în urmă

OnelaElena1

M-ai lamurit,Mihaela

acum 2 ani

ioneliancu2

Nul

cu 11 luni în urmă

ioneliancu2

Ujhūny

cu 11 luni în urmă

ioneliancu2

Y'jh nnunbyuubiulnuojnjjhhhj

cu 11 luni în urmă

ioneliancu2

6uun

cu 11 luni în urmă

ppreasofiamaria

Aa sti ca ai dreptata

acum 3 ani

violetaart2

Ai dreptate

acum 3 ani

Maria058ma

E corect mananca

acum 2 ani

Diana396542

Mănâncă

cu 6 luni în urmă

DoinaUrsan

Mananca

cu 6 luni în urmă

Iarina851074

Mănâncă este răspunsul

cu 3 luni în urmă

ioneliancu2

N

cu 11 luni în urmă

AndreeaAnd439684

Cr ziceţi sa învăţ engleză mă ajută cu ceva ?

acum 3 ani

Alexandra112769

da

acum 2 ani

Iarina851074

Da te ajută

cu 3 luni în urmă

ruxyy1

Da te ajuta pt că dacă nu sti engleza nu ajungi nimic în viată

acum 2 ani

ruxyy1

Tare joc

acum 2 ani

Stefy404902

Varianta corecta este mananca

acum 2 ani

petrean.ionela

Scuzatima sunt incepatoare

acum 3 ani

VasileMarc

Da, accent de englezoaica cu pronuntie de americanca :-D

acum 2 ani

Rosie417

Nu, vorbește și pronunță în engleză.

acum 2 ani

Flavia268698

Nu are nici un sens

acum 3 ani

ruxyy1

Sunteti Doamna Fulvia de la scoala Gimnazială nr.3 Uzunu?EU sunt Vali cel din a||-a

acum 2 ani

Mar1KanS5

Cam napa aici

acum 3 ani

emeric68364

Pune dracu robotu ala sa zica mai clar

acum 3 ani

OnelaElena1

Nu mai vorbi prosti,aici e o fata de 8 ani

acum 2 ani

Iarina851074

Mulțumesc

cu 3 luni în urmă

Iarina851074

Dar sunt obișnuită cu asta prietenii mei băieți vorbesc mereu așa

cu 3 luni în urmă

JuniorulLu

Da da de cand zic si eu asta si nimeni nu ma asculta.

cu 10 luni în urmă

mihaela758960

Gresiti , raspunsul este corect . in engleza cuvintele la imperativ sunt puse cu "!"

acum 3 ani

Paul60376

Off

acum 2 ani

magdatatar

Am gresit aici la eat ......

acum 2 ani

magdatatar

Am gresit aici la eat

acum 2 ani

AndreeaMar469202

Da

acum 2 ani

ifduru

Nu inteleg ??? Eat ?? Care persoane ?? I eat you eat he eats... eu mananc tu mananci el mananca

acum 3 ani

jeny-pisicuta12

Este la imperativ ca are"!"

acum 3 ani

denisstrug

esti112

acum 3 ani

AdnanaPept

Mananca

acum 1 an

dani415854

Ai dreptate

acum 1 an

senciucion

Da

acum 1 an

Nazl464268

Hei! 1.Nu mai vorbiţi urât! 2.,,Mănâncă" este corect!

acum 1 an

JuniorulLu

Bine "Nazlî"

cu 10 luni în urmă

Rafaela340664

Maninca se scrie in engleza eat

acum 1 an

AnaRoman729201

Mănâncă

acum 1 an

Alexandra77808

Recomand această aplicație!

acum 1 an

Victoriav26

Aiurea, nu poate fi eat!-maninc!?daca ma va intreba cineva-what do you do?o sa-i raspund-eat-Maninc!,nu?

acum 3 ani

Diana396542

Mănâncă

cu 6 luni în urmă

DoinaUrsan

Mananca

cu 6 luni în urmă

Ioana914160

Corect este "mănâncă!"

cu 5 luni în urmă

MoroganMar3

Eat =Mananca

cu 5 luni în urmă

Wolf6853

Simplu

acum 4 săptămâni

Cosmmina

"Mănâncă!"

acum 3 săptămâni

Lavinia349354

Aualeu mananca e ma

acum 1 an

ella52666

Corect

acum 1 an

Alexandra77808

Este un ,,exercițiu"de clasa pregătitoare.

acum 1 an

IulianaBer2

Simplu

acum 1 an

Florin481505

Corect

acum 1 an

ciobanucri17

Nu intelegeam

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Mănâncă. De parca ai obliga pe cineva. Nu este adevarat.

cu 10 luni în urmă

Teofana149109

Corect este

Mananca!

cu 9 luni în urmă

green.coffee

It = eat asa se pronunta e prea simplu corect???

acum 3 ani

vasyyle

Da e simplu

acum 3 ani

IoanaElena4

Da

acum 3 ani

Rosie417

Se pronunță ,,iit"

acum 2 ani

JuniorulLu

Da

cu 10 luni în urmă

IoanaGhine2

ba nu fantomitzah!!!

acum 2 ani

JuniorulLu

Este foarte bun fantomitzah.

cu 10 luni în urmă

LorenaIova

Imi. Place la nebunie

acum 2 ani

GavrilutaS

E corect eat inseamna mananc

acum 1 an

JuniorulLu

Nu e mananc si mănânc!

cu 10 luni în urmă

maramariac2

Exact bravo jeny-pisicuta12

acum 1 an

florin722419

Pul

acum 3 ani

JuniorulLu

Ce naiba inseamna pul. Te referi la o prostie.

cu 10 luni în urmă

Bianca577541

Era mancați

acum 2 ani

ruxyy1

Sunt Vali din Uzunu

acum 2 ani

tefan910428

EAT

acum 2 ani

Diana878461

Xhhhď

acum 1 an

Constantin392613

Mamimca

acum 1 an

Stefanmiha287349

.. .

acum 1 an

cristache7

Hfdhjs bine.

acum 1 an

ClaraDavel

Bruh y'all so fucking dumb smh shut your mouths y'all dont know what youre talking about idiots.

cu 11 luni în urmă

JuniorulLu

Gg

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Gg

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Jj

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Bj

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Mâncați! Este corect. La mine inainte scria mănîncă si acuma scrie mancati! Care este corect.

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Gg

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

La mine e"Mâncați!"

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Când scriu.

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

G

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Kywi

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Kywy

cu 10 luni în urmă

JuniorulLu

Xxxghbgg

cu 10 luni în urmă

davidutu11

Băgneaşi pula în jocul ăstăa

acum 2 ani

JuniorulLu

De ce. Vezi ca sunt si copi.

cu 10 luni în urmă

catalina199

Nu inteleg

acum 3 ani

Andreea_Mtfkr

Eat= mancare...mananc..etc... Daca e ,,!'"...se refera ca.i spui cuiva..atunci va fi Mananca"

acum 3 ani

IoanaElena4

Da asa este

acum 3 ani

eu.ci

Da

acum 3 ani

danyelgeo

Eat...nu este..a manca ?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to eat” este ”a mânca”, dar oricum nu ți se dă niciodată de tradus doar infinitivul unui verb și atât. Aici lipsea subiectul verbului și aveai și semnul exclamării, deci clar e vorba de modul imperativ, adică ”Mănâncă!”/”Mâncați!” sunt singurele răspunsuri corecte.

acum 3 ani

FelixCatal

Depinde

acum 3 ani

xonianico

Eu am gresit am pus it = el/ea pers. a 3

acum 3 ani

PetreDanie

Si eu am pus la fel.of

acum 3 ani

CimpoeruMi

Nu am auzit bine

acum 3 ani

dodutza

Nu am inteles pronuntia

acum 3 ani

carlasielena

Are accent de englezoaica

acum 3 ani

Rosie417

Ai dreptate

acum 2 ani

dumdani

Pei nu e adevarat

acum 3 ani

raisuca

raisa

acum 3 ani

magdatatar

Stiu

acum 2 ani