A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The benefit"

Fordítás:A haszon

4 éve

11 hozzászólás


SzandraSzl

Juttatás?

2 éve

kapaska126p

Tamogatás? Itt Angliában benefitek vannak, pl. housing benefit, ami lakastomagatast jelent. Mi most akarjuk igenybe venni. Es a tamogatasokat benefiteknek nevezik.

2 éve

calyst

A nyereség?

2 éve

alfasy

jelentetted? mert szerintem is

2 éve

DrHearts

Az előny is helyes kéne hogy legyen. vagy?

4 éve

csordas1

Sőt elsősorban az előny jelentés áll, csak másodsorban, és közvetve haszon!

3 éve

Terebesi

A "nyereség"-et a továbbiakban sem fogadja el. 2016.08.10.

2 éve

Kistaki73

Még ma sem fogadta el a nyereséget! 2018. 02. 18.

5 hónapja

GyulaBerke

A hozomány is jó nem?

3 éve

RitterJnos

Ez mitol haszon?

3 éve

Teeborg

HASZON!?!?!?!!??!

2 éve