1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "His wife offers me coffee."

"His wife offers me coffee."

Fordítás:A felesége kávéval kínál engem.

July 1, 2014

18 hozzászólás


kkrisztaaa

a felesége kávét kínál nem jó?


bsumi

Ha úgy írod, hogy "a felesége kávét kínál nekem", akkor elvileg az is jó, de így a válaszodból nem derül ki, hogy nekem kínál kávét.


Szab0Laszl0

offer: ajánlás is, de ezt nem fogadja el. Másik mondatban, amiben vizet ajánlot ott, elfogadja.


molnar.simon

Minek a a felsége kávét ajánl után a fel szó?!


RobertGodo76

Kivételesen béna a magyar fordítás...


senorana

miért nem kell a with a coffee elé, nem az a val vel rag?


Kincskereso

azt hiszem az "offer" fordítása a megkínál valamivel értelmű


senorana

De akkor helyesebb ez a fordítás A felesége kávét kínál nekem, mert akkor a duo megint (szerintem) hibásan kezeli a magyart!


Kincskereso

az igék egy részének van vonzata: pl:: afriad for sg, ez azt jelenti, ha meg akarod nevezni mitől fél, akkor a for szócskát kell használnod. Ha csak simán fél, általában, akkor for nélkül is tud félni ;)

Az offer is ilyen, csak másképp: az offer esetén az angolok nem használnak ilyen vonzat-szót, de mi magyarul beleértjük. A kabátját is az offer-rel ajánlja fel neked, mégsem úgy fordítod, hogy megkínált a kabátjával ;)


FannyHemer

Szerintem az Afraid OF.


Kincskereso

Lehet, köszi. régen volt :)


AdamFoldi

"A felesége kávét ajánl nekem" Ez miért nem fogadható el?


Eprespuszedlee

Ezt én sem értem... :/


peter.birk

Kicsit túl lett fordítva ez a mondat...:)


Mongol45

az engemet is ismert az angolnál gazdagabb kifejezéseket használó magyar nyelvben!


Magortaltos

Az offer ajánl.Így is jó a fordítás. Az angol a világ egyik legprimitívebb nyelve!


Harga

legprimitívebb???????????? Olvastál már angol szépirodalmat?


zkuczo

a neje kávéval kínál - a neje ismeretlen számára?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.