1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Evet, her şey mükemmel. Size…

"Evet, her şey mükemmel. Size minnettarım!"

Çeviri:Да, всё отлично. Благодарю вас!

December 10, 2019

11 Yorum


etirMehtap

Buradaki bac ne anlamda


[aktif olmayan kullanıcı]

    "size" galiba


merFaruk926222

    Vlla silecem az kaldı. Bir yerde вас eklenince kabul etmiyor burada da ekledim kabul etmiyor.


Esra275660

    Aynisini yaziyorum kabul etmiyo deliricem


telegram-dtahb

    Да всё отлично. Вам благодарен. Bu da olur.


Dnya319937

    Ты молодец


fatihtemir1

    Да, всё хорошо. Благодарю вас! Cevap olarak Kabul edilebilir değil mi?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.