"Wewillchange."

Fordítás:Meg fogunk változni.

4 éve

10 hozzászólás


bgocsa

Szerinetm a megoldás lehetne a "Váltani fogunk" is.

4 éve

Szimmetria

Jó a váltani fogunk is, nem pénzt hanem pl. ruhát életstílust stb. 8 hónapos hiba...

3 éve

evairenpinter

Ha a "change" ige valamelyik másik jelentését akartuk volna használni, talán kellett volna valami tárgyat is jelölni legalább. Nem?

3 éve

malackutya

Ha nincs targy, akkor az alany lesz a targy. I will change. Ha van targy, egyertelmu: I will change it.

6 hónapja

JeviczkiAdam

megvátoztatjuk

2 éve

komisza

A "Megváltozunk" miért nem jó?

2 éve

malackutya

Mert ott a will. Jovo ido.

6 hónapja

FurtosAran

Váltani fogunk. (pl. pénzt) azt hogy kell mondani?

4 éve

Kinimke

we will exchange money.

3 éve

Norbertgnc

Át fogunk öltözni nem jó?

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.