A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We will change."

Fordítás:Meg fogunk változni.

4 éve

11 hozzászólás


bgocsa

Szerinetm a megoldás lehetne a "Váltani fogunk" is.

4 éve

Szimmetria

Jó a váltani fogunk is, nem pénzt hanem pl. ruhát életstílust stb. 8 hónapos hiba...

3 éve

evairenpinter

Ha a "change" ige valamelyik másik jelentését akartuk volna használni, talán kellett volna valami tárgyat is jelölni legalább. Nem?

2 éve

malackutya

Ha nincs targy, akkor az alany lesz a targy. I will change. Ha van targy, egyertelmu: I will change it.

1 hónapja

komisza

A "Megváltozunk" miért nem jó?

2 éve

malackutya

Mert ott a will. Jovo ido.

1 hónapja

JeviczkiAdam

megvátoztatjuk

2 éve

FurtosAran

Váltani fogunk. (pl. pénzt) azt hogy kell mondani?

3 éve

Kinimke

we will exchange money.

3 éve

Norbertgnc

Át fogunk öltözni nem jó?

10 hónapja

AgnesHeged

Valtoztatni fogunk ( valamit): alanyi ragozas Valtoztatni fogjuk ( azt):targyas ragozas Mindketto forditast el kellene fogadni.

7 hónapja