"Jemy zieloną rybę."

Tłumaczenie:We eat a green fish.

4 lata temu

5 komentarzy


kryzyss22

No właśnie dlaczego? Przecież "zieloną" to nie jest rzeczownik. To jakiś wyjątek?

4 lata temu

OliwiaRako

Zgodze się

8 miesięcy temu

piotr.gms

A zatem czemu tutaj musi być "a" przed green? Tak żebym nie musiał szukać :-)

4 lata temu

viberoPL

Dołączam się do pytania powyżej...

3 lata temu

tissentakk

Ponieważ normalnie '"fish" oznacza liczbę mnogą, więc żeby podkreślić, że chodzi nam o jedną rybę musimy dodać przedimek "a".

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.