"Jemy zieloną rybę."

Tłumaczenie:We eat a green fish.

4 lata temu

17 komentarzy


kryzyss22

No właśnie dlaczego? Przecież "zieloną" to nie jest rzeczownik. To jakiś wyjątek?

4 lata temu

OliwiaRako

Zgodze się

11 miesięcy temu

karomar123

Czy mógłbyś/mogłabyś ODPOWIADAĆ NA PYTANIA W TAKICH WYPADKACH? Potem nie wiadomo co jest co, i robi się straszne zamieszanie.

4 lata temu

piotr.gms

A zatem czemu tutaj musi być "a" przed green? Tak żebym nie musiał szukać :-)

4 lata temu

MikoajSiwo

No właśnie

1 miesiąc temu

MikoajSiwo

Miałem tak samo

1 miesiąc temu

viberoPL

Dołączam się do pytania powyżej...

4 lata temu

tissentakk

Ponieważ normalnie '"fish" oznacza liczbę mnogą, więc żeby podkreślić, że chodzi nam o jedną rybę musimy dodać przedimek "a".

4 lata temu

PiotrKowal19

Z tego co wiem to przed nazwa kolorów nie dajemy - a. Czyli fish jest to jakiś wyjątek?

3 lata temu

Arkadiuszr7

Traktujemy jako calosc green fish wiec a przed green

3 lata temu

Szymon178570

Nie

11 miesięcy temu

przemek851

Chocby na polwyspie balkanskim mozna spotkac zielone ryby :))

3 lata temu

PiotrM11

Czy we are eating a green fish bedzie poprawnoe?

4 lata temu

Kuba007007

Zieloną rybę? ;)

3 lata temu

MikoajRegi

Ale bedzie sraja

3 lata temu

XDrra

Ha ha

1 rok temu

MynameKika

Nieświeża. :D

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.