"I liked his look."

Çeviri:Ben onun görünüşünü beğendim.

4 yıl önce

9 Yorum


ArifAslan

tipini beğendim desek çok mu avam oluruz dostlar?

4 yıl önce

baki_karakus

onun bakışını sevdim nasıl çevrilir

4 yıl önce

Viforvendetta

"i liked her gaze"

4 yıl önce

baki_karakus

gaze= "dik bakış" demek. "i like her look" olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok. look görünüş demek. birinin bakışı için kullanılmaz bu şekilde. "I liked how he looked at me" dersek mesela "bana bakışını beğendim" diyebiliriz - ama dikkat bu cümlede look fiil olarak kullanıldığı için böyle.

4 yıl önce

zeynep2001rana

ben onun görünümünü beğendim neden olmadı?

1 yıl önce

ersinkecis

Komik Bir durum oldu. Acele ile his i this olarak okumuşum: Bu bakışı sevdim. Dedim cevap olarak. :))

2 ay önce

auracleanmax

Gorunus nerde burda

2 yıl önce

DenizKama

'Ay laykd Tisı louk' diyor. Buradan da benim his kelimesini fark etmemi bekliyor. Tisı ne uleyn Tisı!...

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.