"Bemutatja a könyvet."

Fordítás:She presents the book.

4 éve

7 hozzászólás


Szakiani

A " he shows the book" miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert az 'Megmutatja a könyvet' lenne.

4 éve

kardos.laj

De akkor miért van ott a fordításban?

3 éve

gaborbolla

She introduce the book sem jo

3 éve

IgNoRealiasST

Ebből már az E/3-s inflectional bound morpheme '-s' is hiányzik --> She introduces the book. Egyébként nekem azzal sem fogadta el

3 éve

VfoneDroid

He introduces the book nem jó szerinte. Fluimucil.

1 éve

polokov

jelentsd!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.