A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lakosság olvas."

Fordítás:The population reads.

4 éve

4 hozzászólás


Nhgyike

A lakosság nem többesszám? A lakos 1/3 személy lakosság 2/3 személy?Reads?

4 éve

fectroll
fectroll

Nézzük magyarul: "A lakosság olvas" nem többes szám, így angolban sem: A lakosság olvas - The population reads (E/3), if we have 3 populations Thats gonna be "The populations read", vagyis a "A lakosságok olvasnak", de ez igen rosszul hangzik...

3 éve

nagyjanosruzsa

Ezt így nem értem.

4 éve

HUNZaki

Nezzetek utana a Megszámlálhatatlan főneveknek.

3 éve