"Używam tego."

Tłumaczenie:I use it.

4 lata temu

13 komentarzy


Winiar93

Czemu zamiast "it" albo "this" nie może być "that"?

4 lata temu

Sta95548

bo piszę się it

3 lata temu

Martyna274951

Bo wtedy zdanie brzmiałoby "używam tamtego". Co prawda po polsku dziwnie to brzmi, ale tak właśnie powinno być.

3 miesiące temu

Jachu1.

Dlaczego nie mogę użyć "I" tylko musi być "I'm"

3 lata temu

PL-ang

I use this (używam ogólnie) I am using this (używam teraz)

1 rok temu

_Kasia_Kurek

Skąd mam wiedzieć

2 lata temu

CychaMarycha

Bo that najczesciej przez anglikow uzywany jest jako "Że".

4 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Tak, "that" może oznacza "że", ale również "tamten, tamta" itd. "this car" (ten samochód), "that car" (tamten samochód), "this book" (ta książka), "that book" (tamta książka).

(poprawione po komentarz koniara08'a)

3 lata temu

koniara08

Dokładnie to powinno być: This book (ta książka), that book (tamta książka). A jeśli nie to znaczy, że mnie źle uczono w szkole. ;-)

2 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Oops! Dzięki. Poprawione. :)

2 lata temu

kari1441

Ma byc use to a nie same use

2 lata temu

radeksier

czemu its jest błędem

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Its jest zaimkiem dzierżawczym, a w tym zdaniu potrzebujemy zaimka osobowego, czyli it.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.