1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yemeği eve götürüyorum."

"Ben yemeği eve götürüyorum."

Çeviri:I am taking the food home.

July 1, 2014

22 Yorum


DoganAkarsu

to home neden olmaz ki?


ndizdar

The meal eklenmeli


ufukyayla

to home neden olmuyor?


ufuk358979

Home un içinde kelime itibariyle yonelme olduğu için "to" kullanilmaz. "Go home" gibi.


cemil.ben

home ile hous farkını izah eder misiniz?


UcuncuTekilSahis

"Home" kelimesi Türkçe'deki "yuva" kelimesi gibi kullanılıyor. Başkasının evinden bahsederken çok kullanılmıyor. Kendi evinden bahsederken "house" kelimesinden ziyade "home" kullanılıyor.


Ufuk7

House yerine home yazdim yanliş dedi...


mssoylu

Bir gariplik var. Home dese bile the home demesi gerekmiyor mu


rDenizOner

Bir diğer çeviri önerisi: "I am taking the food to the home"


hodoras

Eve dedigi icin bir yonelme var. To home yada to the house ile bitmeli sanki. Evime deseydi home olayı kesindi. Kimin evine belli degil.


Melikeef

I am taking the meal/food to the home/house.


unalhayal

The food home yemek evi gibi algılanabiliyor


dadasomer

Yönlendirmenin net olmadığını kendi evimi yoksa başkasının evimi olduğu türkçe sorulan soruda net değil. Türkçeden ingilizceye tercüme istenmiş. Türkçe sorup ingilizce mantıkla cevap istiyorsunuz. Home kelimesinin dahil edilmesi gerektiğini düşünüyorum.


EypAtepe

Can you guys add ''to the home'' selection please, thanks!


bura001

I am taking home the food olmaz mı bu


ala165876

(The food home/the food to the house) ikisinide kabul ediyor. Home olunca "to the" olmayacak demekki


Enes18tr

Cumle mantigini cozemedim


Talmina3

neden the home ya da to the home degil ? home orda sanki boslukta kaliyor gibi hic bir taki yok.


FikretKalk

Alternatif çeviriler de paylaşılmalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.