"Ben yemeği eve götürüyorum."

Çeviri:I am taking the food home.

July 1, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

DoganAkarsu

to home neden olmaz ki?

January 18, 2015

ndizdar

The meal eklenmeli

November 18, 2014

ufukyayla

to home neden olmuyor?

March 26, 2015

ufuk358979

Home un içinde kelime itibariyle yonelme olduğu için "to" kullanilmaz. "Go home" gibi.

May 24, 2018

cemil.ben

home ile hous farkını izah eder misiniz?

March 29, 2016

UcuncuTekilSahis

"Home" kelimesi Türkçe'deki "yuva" kelimesi gibi kullanılıyor. Başkasının evinden bahsederken çok kullanılmıyor. Kendi evinden bahsederken "house" kelimesinden ziyade "home" kullanılıyor.

March 10, 2017

rDenizOner

Bir diğer çeviri önerisi: "I am taking the food to the home"

October 16, 2016

Ufuk7

House yerine home yazdim yanliş dedi...

July 1, 2014

hodoras

Eve dedigi icin bir yonelme var. To home yada to the house ile bitmeli sanki. Evime deseydi home olayı kesindi. Kimin evine belli degil.

January 13, 2017

mssoylu

Bir gariplik var. Home dese bile the home demesi gerekmiyor mu

July 11, 2014

unalhayal

The food home yemek evi gibi algılanabiliyor

March 31, 2015

mehmetnurigun

Neden the yok.

October 2, 2016

dadasomer

Yönlendirmenin net olmadığını kendi evimi yoksa başkasının evimi olduğu türkçe sorulan soruda net değil. Türkçeden ingilizceye tercüme istenmiş. Türkçe sorup ingilizce mantıkla cevap istiyorsunuz. Home kelimesinin dahil edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

April 6, 2017

Melikeef

I am taking the meal/food to the home/house.

November 17, 2017

BerkcanTezcaner

bring olur muydu

August 19, 2015

EypAtepe

Can you guys add ''to the home'' selection please, thanks!

June 27, 2018

bura001

I am taking home the food olmaz mı bu

July 29, 2018

ala165876

(The food home/the food to the house) ikisinide kabul ediyor. Home olunca "to the" olmayacak demekki

June 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.