"Ale jak to jest?"

Tłumaczenie:But what is it like?

4 lata temu

6 komentarzy


aszka26

a nie może być "but how is it"

4 lata temu

Maczus81

Ominąłem "like" na koncu zdania i wyskoczył mi błąd. Do czego ten wyraz jest potrzebny?

4 lata temu

JanuszBus

Raz "how" oznacza "jak" a raz "what" oznacza "jak". To "jak" to w koncu powinno byc prawidlowo?

3 lata temu

vipdavid

No właśnie sam się zastanawiam po co ten wyraz

4 lata temu

dawere
dawere

But how this is? Co to znaczy

4 lata temu

pkrysiak

Po pierwsze, nie zawsze można tłumaczyć zdanie słowo po słowie.
A po drugie, "But how this is?" nie zachowuje struktury pytania w języku angielskim, więc tak na prawdę nic nie znaczy.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.