A list of sentences taught in the Scottish Gaelic skills: Clothes, Pets, and Weather! :-)
Hi there! So it seems like my last few posts of Scottish Gaelic sentences were quite popular so here's another list, this time for "Clothes", "Pets", and "Weather", the last row before the first checkpoint! Hope it helps! :D
Here's the links to my other lists:
- List of words taught up to the first checkpoint and their translations
- Sentences taught in the Intro skill
- Sentences taught in the Phrases and Food skills
- Sentences taught in the Feelings and Pers. Det. skills
- Seo lèine = This is a shirt
- Seo lèine-t = This is a t-shirt
- Tha bròg orm = I have a shoe on
- Tha brògan orm = I have shoes on
- Seall, a charaid = Look, friend
- Seall, Anndra! Taigeis! = Look, Andrew! Haggis!
- Seall, tha lèine orm = Look, I have a shirt on
- Seall, tha bròg orm = Look, I have a shoe on
- Seall, tha sgiort orm = Look, I have a skirt on
- Chan eil lèine orm = I don't have a shirt on
- Chan eil lèine-t orm = I don't have a t-shirt on
- Chan eil sgiort orm = I don't have a skirt on
- Chan eil bròg orm = I don't have a shoe on
- Seoll, chan eil lèine orm! = Look, I don't have a shirt on!
- Tha còta orm = I have a coat on
- Tha briogais orm = I have pants on
- Tha bòtannan orm = I have boots on
- Tha bonaid orm = I have a bonnet on
- Tha brògan agus drathais orm = I have shoes and underpants on
- Chan eil còta orm = I don't have a coat on
- Chan eil briogais orm = I don't have pants on
- Tha briogais ort = You have pants on
- Chan eil bòtannan ort = You don't have boots on
- Halò a charaid. Tha brògan ort = Hello friend. You have shoes on
- Halò Eilidh! Tha drathais orm! = Hello Eilidh! I have underpants on!
- Seall, Eilidh! Chan eil còta ort = Look Eilidh! You don't have a coat on
- Seall, Iseabail! Chan eil bòtannan ort! = Look Isabel! You don't have boots on!
- Seo geansaidh = This is a sweater
- Tha geansaidh orm = I have a sweater on
- Tha mi a' ceannach còta = I am buying a coat
- Tha mi a' ceannach lèine-t = I am buying a t-shirt
- Tha mi ag iarraidh uaireadair = I am wanting a watch
- Tha mi ag iarraidh speuclairean = I am wanting glasses
- Tha mi ag iarraidh drathais a-nis = I am wanting underpants now
- Tha dreasa ort = You have a dress on
- Chan eil thu a' ceannach briogais = You are not buying pants
- Chan eil e ag iarraidh speuclairean = He is not wanting glasses
- Tha i a' ceannach bròg = She is buying a shoe
- Tha i ag iarraidh dreasa = She is wanting a dress
- Tha i a' ceannach uaireadair = She is buying a watch
- Chan eil i ag iarraidh dreasa = She is not wanting a dress
- Tha Iain a' ceannach còta = Iain is buying a coat
- Tha Seumas ag iarraidh uaireadair = James is wanting a watch
- Is toil leam aodach = I like clothes
- Tha aodach orm = I have clothes on
- Tha fèileadh orm = I have a kilt on
- Is toil leam stocainnean = I like socks
- Tha stocainnean orm = I have socks on
- Tha mi ag iarraidh seacaid = I am wanting a jacket
- Tha thu ag iarraidh seacaid = You are wanting a jacket
- Tha sinn math = We are good
- Chan eil sinn dona = We are not bad
- Chan eil fèileadh orm = I do not have a kilt on
- Cha toil leam stocainnean = I do not like socks
- Chan eil stocainnean ort = You do not have socks on
- Tha iad math = They are good
- Chan eil iad math = They are not good
- Tha iad ag iarraidh uisge-beatha = They are wanting whisky
- Seo peata = This is a pet
- Tha peata agam = I have a pet
- Tha piseag agam = I have a kitten
- Tha thu cho brèagha = You are so pretty
- Tha i cho brèagha = She is so pretty
- Seo cuilean = This is a puppy
- Tha cuilean spòrsail = A puppy is fun
- Chan eil cuilean agam = I do not have a puppy
- Tha luch beag = A mouse is small
- Tha luch agam = I have a mouse
- Peata agus caraid = A pet and a friend
- Glè bheag = Very small
- Tha uan agam = I have a lamb
- Tha each agam = I have a horse
- Tha mi glè mhath = I am very good
- Tha cat agad = You have a cat
- Chan eil cù agad = You do not have a dog
- Chan eil thu glè bheag = You are not very small
- Seo caora = This is a sheep
- Uan agus caora = A lamb and a sheep
- IRN BRU! Glè mhath! = IRN BRU! Very good!
- Tha each glè mhath = A horse is very good
- Glè àrd = Very tall
- Glè òg = Very young
- Glè àlainn = Very lovely
- Tha mi àrd = I am tall
- Tha mi cho òg = I am so young
- Tha mi cho gòrach = I am so stupid
- Tha mi cho èibhinn = I am so funny
- Tha muc glè èibhinn = A pig is very funny
- Chan eil mi èibhinn idir = I am not funny at all
- Tha losgann agad = You have a frog
- Chan eil losgann agad = You do not have a frog
- Chan eil thu òg = You are not young
- Seo radan = This is a rat
- Gobhar èibhinn = A funny goat
- Tha coineanach agam = I have a rabbit
- Tha damhan-allaidh agam = I have a spider
- Tha mi a' faicinn cù = I am seeing a dog
- Tha mi a' faicinn piseag = I am seeing a kitten
- Chan eil mi a' cluinntinn caora = I am not hearing a sheep
- Tha thu a' cluinntinn cù = You are hearing a dog
- Chan eil thu a' faicinn eun = You are not seeing a bird
- Tha e a' cluinntinn gobhar = He is hearing a goat
- Chan eil damhan-allaidh snog = A spider is not nice
- Tha i blàth = It is warm
- Chan eil i blàth = It is not warm
- Tha i gaothach = It is windy
- Chan eil i gaothach = It is not windy
- Tha i fliuch = It is wet
- Chan eil i fliuch = It is not wet
- Tha i fliuch agus gaothach = It is wet and windy
- Chan eil i blàth agus grianach = It is not warm and sunny
- Tha i cho grianach = It is so sunny
- Tha i grianach agus fuar = It is sunny and cold
- A bheil i fliuch? = Is it wet?
- A bheil i fliuch agus fuar? = Is it wet and cold?
- A bheil i sgòthach? = Is it cloudy?
- Tha i fliuch a-muigh = It is wet outside
- Tha i garbh = It is rough
- Chan eil i cho garbh = It is not so rough
- Tha e a' faireachdainn blàth = He is feeling warm
- Chan eil thu a' faireachdainn blàth = You are not feeling warm
- Tha i ceòthach a-muigh = It is misty outside
- Chan eil i ceòthach idir = It is not misty at all
- Chan eil i ceòthach a-nis = It is not misty now
- Tha i garbh a-muigh = It is rough outside
- A bheil i fuar no blàth? = Is it cold or warm?
- A bheil i fliuch no grianach? = Is it wet or sunny?
- A bheil reòthadh ann? = Is there frost?
- Tha reòthadh ann = There is frost
- Chan eil reòthadh ann = There is no frost
- Chan eil dealanaich ann = There is no lightning
- Chan eil tàirneanaich ann = There is no thunder
- Tha sneachd ann a-nis = It is snowing now/There is snow now
- Tha dealanaich ann a-nis = There is lighting now
- Tha an t-uisge ann a-nis = It is raining now/There is rain now
- Tha i fuar agus grànnda = It is cold and horrible
- Tha i fuar ach tha i àlainn = It is cold but it is lovely
- A bheil i grànnda? = Is it horrible?
- A bheil i grianach fhathast? = Is it still sunny?
- Tha i grànnda = It is horrible
- Tha i gu math fliuch = It is quite wet
- Tha i fuar fhathast = It is still cold
- Tha i blàth fhathast = It is still warm
- Tha i ceòthach an-diugh = It is misty today
- Tha i gu math grianach an-diugh = It is quite sunny today
- Chan eil i gu math sgòthach = It is not quite cloudy
- Tha i gu math fuar = It is really cold
- Nach eil i teth? = Isn't it hot?
- Nach eil i grànnda? = Isn't it horrible?
- Nach eil i gu math fuar? = Isn't it quite cold?
- A bheil i dorcha a-nis? = Is it dark now?
- Tha i gu math dorcha = It is quite dark
- A bheil i gu math dorcha? = Is it quite dark?
- Tha reòthadh ann an-dràsta = There is frost just now
- Tha sneachd ann an-dràsta = There is snow just now
- Cò ris a tha an t-sìde coltach? = What is the weather like?
- Cò ris a tha an t-sìde coltach an-diugh? = What is the weather like today?
- Tha Marsaili a' faireachdainn blàth = Marjory is feeling warm