A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfi szállítja ki az ételt."

Fordítás:The man delivers the food.

0
4 éve

5 hozzászólás


Xelph

Mert a deliver önmagában jelenti azt, hogy kiszállít.

1
Válasz4 éve

kogu4
kogu4

Óriási! Köszönöm! Csak gondolkodni kell !! Persze együtt könnyebb!! Üdv.!

0
Válasz4 éve

kogu4
kogu4

The man delivers out the food. Kaphatnék egy közérthető, okos magyarázatot, miért nem kell az out?!

0
Válasz4 éve

Frank_Anthony

A food helyett meal-t írtam, de nem fogadta el. Vaj'h miért?

0
Válasz3 éve

Gizus123

Ebben az esetben miért követeli meg a "the food"-ot, s miért nem elég csak a "food"?

0
Válasz3 éve