Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Women drink tea."

Traducere:Femeile beau ceai.

acum 4 ani

6 comentarii


Magdalena1014

Trebuia articol

acum 4 ani

AndreeaIli2

Era corect " The women" pentru traducerea data de voi

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • Dacă în engleză subiectul propoziției este la plural nearticulat, înseamnă că ne referim în general, la toate femeile din lume.
  • Iar dacă e la plural și are ”the”, atunci de referim în particular, la anumite femei.

Dar în română subiectul propoziției nu poate fi nearticulat, de aceea nu se poate face o distincție de traducere și ambele se traduc prin ”femeile”.

acum 4 ani

FlaviuCris

De ce au pus '' femeile '' si nu '' femeia '' la singular.?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că scrie ”women” (plural), nu ”woman” (singular).

acum 4 ani

ciprian9554

Devine plin de greșeli

cu 4 luni în urmă