1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Women drink tea."

"Women drink tea."

Traducere:Femeile beau ceai.

July 2, 2014

7 comentarii


AndreeaIli2

Era corect " The women" pentru traducerea data de voi


fantomitzah
  • Dacă în engleză subiectul propoziției este la plural nearticulat, înseamnă că ne referim în general, la toate femeile din lume.
  • Iar dacă e la plural și are ”the”, atunci de referim în particular, la anumite femei.

Dar în română subiectul propoziției nu poate fi nearticulat, de aceea nu se poate face o distincție de traducere și ambele se traduc prin ”femeile”.


FlaviuCris

De ce au pus '' femeile '' si nu '' femeia '' la singular.?


fantomitzah

Pentru că scrie ”women” (plural), nu ”woman” (singular).


ciprian9554

Devine plin de greșeli


SaraCozman

Sunt greseli multe!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.