A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem tudta folytatni a tanumányait."

Fordítás:He was not able to continue his studies.

4 éve

5 hozzászólás


szullone123...

Vajon miért nem jó a " He could not continue his studies"?? Nem látok semmi különbséget.

4 éve

fabricius1

Egyet értek.

4 éve

barlaiedit
barlaiedit

Ha ilyennel találkozol, nyugodtan jelentsd. ha igazad van, akkor bekerül a te variációd is, és el fogja fogadni. (én is ezt írtam, most jelentettem, majd meglátjuk :-)

4 éve

szullone123...

Én is jelentettem már . :)

4 éve

anonymusus

Én is jelentettem. 11.08.

3 éve