"Weopenupourrestaurant."

Çeviri:Biz kendi restoranımızı açarız.

4 yıl önce

7 Yorum


kedicim
kedicim

sanırım günlük olarak açmak değil de restoranı kurup başlatmak açılışını yapmak anlamında open up

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Restorantı neden kabul etmedi, biz restorantımızı açarız dedim ııh dedi, ilginç

1 yıl önce

MehmedAli1

Raporlayın

1 yıl önce

baki_karakus

"we open our restaurant" da aynı anlama gelir mi?

4 yıl önce

wsynduo

Ben konusmada up'siz kullaniyorum ama yazmada kalip onemli olabilir

3 yıl önce

zeyyneppp

Up un kullanimi hakkinda bilgi verir misiniz

5 ay önce

ylmzcnyldz

" Kendi"yazmamiza gerek kalmamalı. Mız eki kullanıldi nasılsa

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.