Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We open up our restaurant."

Çeviri:Biz kendi restoranımızı açarız.

4 yıl önce

6 Yorum


kedicim
kedicim

sanırım günlük olarak açmak değil de restoranı kurup başlatmak açılışını yapmak anlamında open up

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Restorantı neden kabul etmedi, biz restorantımızı açarız dedim ııh dedi, ilginç

1 yıl önce

MehmedAli1

Raporlayın

10 ay önce

baki_karakus

"we open our restaurant" da aynı anlama gelir mi?

4 yıl önce

wsynduo

Ben konusmada up'siz kullaniyorum ama yazmada kalip onemli olabilir

3 yıl önce

zeyyneppp

Up un kullanimi hakkinda bilgi verir misiniz

3 ay önce