A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The projects"

Fordítás:A projektek

0
4 éve

9 hozzászólás


TloszAnob

Ne nagyon kísérletezzetek a "project" szó több mint harminc magyar jelentésével. A szoftver nem ismeri őket. Szerintem az a szó, hogy "projekt" nem fordítás.

3
Válasz4 éve

ennlacc

A "projekt" tökéletes fordítás. Mást nem mondhatsz rá, mert a projekt, az projekt.

5
Válasz3 éve

szullone123...

Egyetértek ! :)

1
Válasz4 éve

bela0830

Szerintem ez egy összefoglaló szó amely a tervezéstől a beruházáson át a kivitelezésig magában foglal mindent, ezért nincs konkrét magyar megfeleltetése

2
Válasz2 éve

senorana

Akkor nem aggódom tovább!!!

0
Válasz3 éve

Barci2

Szerintem is!

0
Válasz2 éve

Papucska
Papucska

Komolyan rituális öngyilkosságot követek el, ha még egy angol szót le kell írnom idiótán magyarosítottan

0
Válasz1 éve

csabesz3

Halk a szóvége! Kissé hangosabban!

0
Válasz11 hónapja

Faffantina

Azt irtam hogy A projektek es nem fogadta el. Ki javitotta hogy azt kellet volna irnom hogy a tervek. Ez meg mi!?!?!?

0
Válasz8 hónapja