"The projects"

Fordítás:A projektek

4 éve

9 hozzászólás


bela0830

Szerintem ez egy összefoglaló szó amely a tervezéstől a beruházáson át a kivitelezésig magában foglal mindent, ezért nincs konkrét magyar megfeleltetése

2 éve

TloszAnob

Ne nagyon kísérletezzetek a "project" szó több mint harminc magyar jelentésével. A szoftver nem ismeri őket. Szerintem az a szó, hogy "projekt" nem fordítás.

4 éve

ennlacc

A "projekt" tökéletes fordítás. Mást nem mondhatsz rá, mert a projekt, az projekt.

3 éve

szullone123...

Egyetértek ! :)

4 éve

senorana

Akkor nem aggódom tovább!!!

4 éve

Barci2

Szerintem is!

2 éve

csabesz3

Halk a szóvége! Kissé hangosabban!

1 éve

Faffantina

Azt irtam hogy A projektek es nem fogadta el. Ki javitotta hogy azt kellet volna irnom hogy a tervek. Ez meg mi!?!?!?

1 éve

KovcsJzsef15

Érdekes, itt elfogadta a "tervet", akkor hogy van ez ???

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.