Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kobieta nam płaci."

Tłumaczenie:The woman pays us.

0
4 lata temu

8 komentarzy


devil1051

Dlaczego przed woman musi być "A"?

1
Odpowiedz4 lata temu

olciawin

Nie a lecz the

0
Odpowiedz3 lata temu

xmoniczkax.567

Oba pasują (są poprawne).

4
Odpowiedz13 lata temu

Zyrafka2

Niekoniecznie, "a woman" oznacza dowolną kobietę, natomiast "the woman" odnosi się do konkretnej kobiety.

1
Odpowiedz3 lata temu

Stanley17536

Ta kobieta

0
Odpowiedz3 tygodnie temu

Lukasenko2525

Daniel konstrukcja podmiot +czasownik.

1
Odpowiedz4 lata temu

wesola-123

Co znaczy to us ?

0
Odpowiedz3 lata temu

xmoniczkax.567

Us - nam. :)

5
Odpowiedz13 lata temu