"Kobieta nam płaci."

Tłumaczenie:The woman pays us.

4 lata temu

9 komentarzy


devil1051

Dlaczego przed woman musi być "A"?

4 lata temu

olciawin

Nie a lecz the

3 lata temu

xmoniczkax.567

Oba pasują (są poprawne).

3 lata temu

Zyrafka2

Niekoniecznie, "a woman" oznacza dowolną kobietę, natomiast "the woman" odnosi się do konkretnej kobiety.

3 lata temu

Stanley17536

Ta kobieta

3 miesiące temu

Lukasenko2525

Daniel konstrukcja podmiot +czasownik.

4 lata temu

wesola-123

Co znaczy to us ?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Us - nam. :)

3 lata temu

Aneta520562

Zaznaczone na czerwowo a odpowiedź poprawna

3 dni temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.