Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What do they have in mind?"

Çeviri:Onların akıllarında ne var?

4 yıl önce

12 Yorum


cevdetbektas

onlarin fikrinedir ile ayni degil mi nicin kabul etmedi

3 yıl önce

mrtgultekin

Soylediginiz "What is their idea?" usttekinin cevirisi zihinlerinde ne var

3 yıl önce

muratertac5577

What is in their mind? Yalnismi olur?

3 yıl önce

krewella2

Dogru olur ancak biraz daha gayriresmi bir kullanim olur.Rapor gonderin.

3 yıl önce

Emirelik3

"Onlar ne düşünürler" dedim doğru değil dedi. Ben de doğru değil demeniz doğru değil dedim, galiba beni duymadı bile.

1 yıl önce

Vingianezzar

Çevirinin doğru olması için ''What do they have in their mind?'' olması gerekmez mi?

1 yıl önce

hikilic

evet çeviriyi ben de tam kafamda oturtamadım "akılda onlar ne var" gibi saçma cümleye çevirdim

11 ay önce

Melikmaras1

bencede

10 ay önce

adnan.25

Onlarin aklindaki ne olmami yav

3 yıl önce

candost2
candost2

Sesli sözlükte "have in mind" icin "niyeti olmak" anlamına da geldigi yazıyor. Onların niyeti ne? Cevabını kabul etmedi. Raporladım.

2 yıl önce

jedaaa

kafalarında ne var da denir ama kabul etmiyor.

2 yıl önce

mido798886

Burda aciklama yapan bilgili arkadaslar vardi nerde onlar soralirimiz var aklimaza oturmadi

5 ay önce