A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You sign your name."

Fordítás:Aláírod a neved.

0
4 éve

6 hozzászólás


karpatizoltan

Írd alá a neved. - így miért nem jó?

0
Válasz4 éve

Tundimama

Nekem ne fogadta el a "te neved"-et

0
Válasz3 éve

hujna

Mert az angol mondat kijelentő.

0
Válasz4 éve

ootelo
ootelo

Aláírod a te nevedet. Sztem helyesnek kellene lennie így is. Magyarul ugyanaz, csak hangsúlyosabb

0
Válasz3 éve

KonrdDvidM

Nekem az ,,Írd alá a neved''jó

0
Válasz6 hónapja

balazsil

mivel felszólít, nem így van: sign your name

0
Válasz2 hónapja