Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I like parties."

Traducere:Mie îmi plac petrecerile.

acum 4 ani

9 comentarii


Daneskovici

Nu trebuia sa contina si "the" ca sa traducem petrecerile?

acum 4 ani

simaleontina

Da dar este la plural deci..

acum 3 ani

BiancaFuiorea

Si simplu...

acum 1 an

Traducatorul22

De ce nu merege si ''partys'' inloc de ''parties'' nu este acelasi lucru?

acum 3 ani

MayaStrumfZ

Nu. Cuvintele care se termina in y si inaintea lui y au t s r etc se transforma... party=parties Si asa ci cu verbele... carry= carrie Cry= crie

acum 3 ani

R3ykoR3d

daca zic "iubesc petrecerile" nu este corect?????

acum 3 ani

Gabriela392096

Nu, pentru ca I like=imi plac (i love=iubesc) vezi, e o diferenta

acum 2 ani

StefanTeodora

Normal . La iubesc se spune love

acum 2 ani

BiancaFuiorea

Logic

acum 1 an