"Ismerem az ott ülő férfit."

Fordítás:I know the man sitting over there.

4 éve

8 hozzászólás


parmin

guy is jó a man helyett

4 éve

annanasz

I know that sitting man. Miért nem jó?

3 éve

Farpad1

That jelentése nem az, hogy ott.

2 éve

Terebesi

Sziasztok! Az "over" miért kell bele?

1 éve

HajagosErz
HajagosErz

over there jelentése:ott

1 éve

Terebesi

Köszönöm a gyors választ!

1 éve

esponta

És a there mit jelent?

1 hete

HajagosErz
HajagosErz

A there itt az over there része, jelentése: ott

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.