A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elemeznünk kell a problémákat."

Fordítás:We have to analyze all the problems.

4 éve

8 hozzászólás


gwandal

Az "all" miért kell?

4 éve

olmik

sztem nem kell, mert nem az összes problémáról volt szó

3 éve

JuditkaB

Szerintem ennek a mondatnak a pontos jelentése: Elemeznünk kell az összes problémát. Ez a fordítás nem helyes. Jelentem.

3 éve

Cadtamas

Maguk sem tudjak.

4 éve

JuditkaB

Hol kell jelenteni? :))))))))))))))

3 éve

Adrienn912857

Zászló jel

2 éve

Adrienn912857

Az összes, vagy minden problémát. Így fordítanám az all miatt

2 éve

Sztankay54

Hogy jön ide az összes?

2 éve