A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elemeznünk kell a problémákat."

Fordítás:We have to analyze all the problems.

0
4 éve

8 hozzászólás


gwandal

Az "all" miért kell?

6
Válasz4 éve

olmik

sztem nem kell, mert nem az összes problémáról volt szó

4
Válasz3 éve

JuditkaB

Szerintem ennek a mondatnak a pontos jelentése: Elemeznünk kell az összes problémát. Ez a fordítás nem helyes. Jelentem.

4
Válasz3 éve

Cadtamas

Maguk sem tudjak.

1
Válasz4 éve

JuditkaB

Hol kell jelenteni? :))))))))))))))

0
Válasz3 éve

Adrienn912857

Zászló jel

1
Válasz2 éve

Adrienn912857

Az összes, vagy minden problémát. Így fordítanám az all miatt

0
Válasz2 éve

Sztankay54

Hogy jön ide az összes?

0
Válasz2 éve