1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu bizim profesörümüz olabil…

"Bu bizim profesörümüz olabilir mi?"

Çeviri:Может быть, это не наш преподаватель?

December 18, 2019

6 Yorum


Beitu1

Burada "не" olmusuz fiili olarak kullanmıyorsa eğer sonuç doğru olabilir..

Fakat benim bu cümleden anladığım tercüme.. "Bu bizim profesörümüz olmayabilir mi ?" veya " Belki de bu bizim profesörümüz olmayabilir mi?" şeklindedir


Metin1964

He .. olumsuz eki olmamalı


BurakhanAs

Soruda bir yanlışlık var hem google hem yandexten çevirdim çeviri yanlış, bu soruyu dikkate almayın


Murat5834

Rusça garip bir dil, не soru eki böyle durumlarda da kullanılabiliyor ve bizim için kafa karıştırıcı bir detay daha..


Emin52

Saçma sapan soru sormuşsunuz düzeltin bari

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.