"It seems that he is fine."

Çeviri:Görünüyor ki o iyi.

4 yıl önce

26 Yorum


necmimelik

"Öyle görünüyor ki o iyi" yazdim. Cok farkli bir anlam olmasa gerek. Kabul etmedi.

4 yıl önce

Oyilmaz56

Aynen

1 ay önce

sevvalgoc

O iyi görünüyor neden olmadı

3 yıl önce

-Dead-
-Dead-

aynen

3 yıl önce

sorenstein_

"he seems fine" dememiş çünkü

6 ay önce

sertergunay

"Görünüşe göre o iyi"

4 yıl önce

fatihspeaking

Ben de böyle çevirdim ama kabul etmedi.

3 yıl önce

gamzeguler02

onun iyi olduğunu görür. neden olmuyor

4 yıl önce

Aliqli
Aliqli

Seem gormek degil gorunmek anlamina gelir. Soyledigin sey mumkun degil

3 yıl önce

alleskla

görünüyor ki o iyidir ,,ile ,,görünüyor ki o iyi ....arasında ne fark var ??anlam olarak ikiside aynı

1 yıl önce

osimat

He is fine that it seems. That ilk cumleye mi 'ki' anlamini katiyor ikinci cumleye mi

4 yıl önce

Aliqli
Aliqli

Boyle bir cumle kuramazsin. Cumle yapisina ters

3 yıl önce

qwertyali

That iki cümleyi birleştiriyormuş peki cümleyi nereden bölecegiz yani that i nereye ekleyecegimizi nereden bilecegiz.

2 yıl önce

emreozupek

Görünüşe göre dediğimizde de aynı anlam olmaz mi illa modamod çeviri istiyor

3 yıl önce

foffy25

Görünüşü iyidir

3 yıl önce

ekrem25

görünüyor ki o iyi yada o iyi görnüyor ki ama malesef o iyi görünüyor ki yanlış neden?

3 yıl önce

murat.tiry

Onun iyi olduğu görünüyor da doğru kabul edilmeli

2 yıl önce

sheymaanur

" Görünüşe göre o iyi" yazdım kabul edilmedi

1 yıl önce

KontrolKalemi

O iyiymiş gibi görünüyor

1 yıl önce

Bilgi623350

Onun iyi oldugunu gorur

4 ay önce

osmanakbiy

Onun iyi oldugu gorunur.. olmaz mi

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.