1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "We have an emergency."

"We have an emergency."

Μετάφραση:Έχουμε έκτακτο περιστατικό.

July 2, 2014

6 σχόλια


nattpepper

ε οχι το επειγον περιστατικο????


htkm10

Νομιζω το emergency ειναι μια κατασταση αναγκης γενικοτερα , δηλαδη καταδσταση αναγκης για αρωστο ,για εγκλωβισμενο ,για κατασταση με τροχαιο.


gpd82

Έχουμε ένα επείγον νομίζω είναι κι αυτό σωστό


Yoryos1

Καλησπέρα. Γιατί θεωρήθηκε λάθος η απάντηση «έχουμε ένα επείγον»; Επειδή δεν έγραψα τη λέξη «περιστατικό» ή γιατί χρησιμοποίηση το «επείγον» αντί για το «έκτακτο»; Το οποίο, δε θεωρώ πως αποδίδει την έννοια «emergency», όπως την αντιλαμβάνομαι και -νόμιζα ότι- την ήξερα.


OlgaOlgara

Γιατί είναι λαθος "Εχουμε ένα έκτακτο"

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.