Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gelip kaleyi kendiniz görün!"

Çeviri:Come and see the castle for yourselves!

4 yıl önce

19 Yorum


Hisar34
Hisar34

Bir onceki sayfada bu sorunun dogru cevabi olarak "Come and see yourself!" verilmis. Demek ki bu sayfadaki gibi "for" mutlaka gerekmiyor. Acaba butun dogru cevaplarin hepsini ayni sayfada gosterebilir misiniz, alternatif dogru cevaplari bir arada gormek daha ogretici olacak. Tesekkurler.

3 yıl önce

brtgtrn

'' for '' işlevi nedir ? see for bir kalıp mı ?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

See for yourself bir kalıp. Bir şeyin doğru olduğunu bakmak için kullanabilir. Ben size bir şey söyleyebilirim ve siz onu inanmayabilirsiniz. Ozaman söyleyebilirim, beni inanmazsanız gelip kendinizin için bakın. Kendinizin gözleriniz ile bakın. Come and see for yourself.

2 yıl önce

esinpein0

<Gelin ve kendiniz görün> mü demek.

2 yıl önce

esinpein0

yourself ve yourselves arasındaki farkı da sorabilirmiyim?

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Tabii ki. Yourself - bir kişi. Sen veya siz, ama sadece bir kişiye derken. Yourselves - bir grup. Siz, ama bir grup insan.

2 yıl önce

esinpein0

Çok teşekkür ederim:)

2 yıl önce

proggyhead

Guzel aciklamissiniz tesekkurler

4 hafta önce

just.kradon

by yourself de olmaz mı?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

"By yourself", sen yalnız gibi bir şey demek. Burada olmaz.

2 yıl önce

xXxMUHAMME

By=Tarafından (Onun tarafindan)

2 yıl önce

candost2
candost2

Burada "for" un fonksiyonu nedir?

3 yıl önce

iranli

Come and see the castle yourselves. "For" olmadan da doğru olur mu?

2 yıl önce

NrminHaqve

Burada for islenmemeli

1 yıl önce

elif628018

Buradaki for ne işe yarıyor birisi bana anlatabilir mi???

1 ay önce

withoutluck

Gelip yapip anlamlari icin demek fiilin yanina and koymak yeterli

3 yıl önce

sabri954689

Yourselves and yourself arasindaki fark nedir

2 yıl önce

esinpein0

Ben de yeni öğrendim size de anlatayım;Yourself=Bir kişi,sen veya siz,ama sadece bir kişiye derken .Yourselves=Bir grup,siz, ama bir grup insan.

2 yıl önce

akirannn

castle yerine "goal" olabilir. goal: kale (futbol kalesi)

2 yıl önce