"Doeshehavebrothers?"

Traducere:El are frați?

acum 4 ani

15 comentarii


FloreaIonut

Pe mobil nu se poate vedea

acum 4 ani

SorinelHonest

Have?

acum 4 ani

Diana.1999

Vezi formele verbului la interogativ.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi discuția de aici.

acum 4 ani

fata.albastra

Pai nu pot sa vad.... :((((((((

acum 4 ani

MadalinaOa2

Pai nu este pers a III ??" He"??

acum 4 ani

Viviana212911

,,El are fraţi?" se traduce ,,Does he have brothers?" pentru că:diferenţa dintre ,,Does" și ,,Do" este făcută de ,,es". Diferenţa dintre ,,have" și ,,has" este făcută de ,,ve" și ,,s". Chiar dacă ,,he" se află la persoana a III-a se pune ,,have" pentru că ,,Does" ia ,,s"-ul de la ,,has" și se transformă în ,,have". Deci propoziţia, în engleză, este ,,Does he have brothers?".

acum 1 an

AnaMariaB200279

Si eu mi-am dat seama ca trebuia sa fie "has", dar nu stiu ce sa zic

acum 3 ani

ana127833

Și eu la fel,dar din fericire am raspuns corect!!Tu ai raspuns corect,AnaMariaB200279?

acum 1 an

TatianaLup1

La forma interogativa verbul pentru toate persoanele isi pastreaza forma. In cazul dat "have". Pentru He, She la forma interogativa se schimba doar verb. Do, luand forma Does. Adica: Does he have brothers?

acum 2 ani

NicusorManolache

Nu ar fi corect - Does he hes brothers ?

acum 2 ani

MariaElenaDiana

"Does he has brothers?

acum 3 ani

Iftene

de ce este adaugat "does" nu se traduce "face"?

acum 3 ani

Anonim300

Nu se spune ''he have'' pentru ca ''he '' este persoana a 3a singular asa ca se spune ''he has''

acum 3 ani

Viviana212911

Se spune ,,Does he have brothers?". Dacă vrei să știi de ce, uită-te la răspunsul pe care i l-am dat lui Madalina Oana!

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.