"The elephant drinks milk."

الترجمة:الفيل يشرب الحليب.

July 3, 2014

27 تعليقًا


Esraazain

الفيل يشرب حليب ..اعتبرها خطأ..لماذا ؟؟

November 11, 2014

MohammedBawazir

وآنآ برظه !!

November 13, 2014

MohammadHw

لانه عاوز تكتب بالانجليزية مش تترجم

August 22, 2015

Nour48

علشان هو كاتب drinks و هو مش جامع الجمله ف علشان كده غلط

January 3, 2016

sam_mody2007

الحليب واللبن شيء واحد

July 3, 2014

PilotNa

drinks يعني يشربون s جمع ولا انا غلطان

January 25, 2015

RASOUL-ALHAMADE

الs أو الes لما تدخل عالفعل تعني أن الفاعل أحد الضمائر he,she ,it

February 18, 2015

hAmAD_MohAmED

حرف ال "s" لما ييجى مع فعل يبقى الفعل فى المضارع مفيش فعل بيتجمع

April 1, 2015

sam_mody2007

يمكن أن يكون الفيل يشرب اللبن

July 3, 2014

roro.oy

ليش الحليب مو حليب .. ما كان في بالجملة the

November 5, 2014

RASOUL-ALHAMADE

لأن الحليب معرف ولا يحتاج ل the

February 18, 2015

roro.oy

thanks

February 27, 2015

RASOUL-ALHAMADE

welcom

March 12, 2015

brdga101

شكرا

August 4, 2015

RidaBurhan

الفيل يشرب الحليب

September 21, 2015

FatimaLaCe1

الفيل يشرب اللبن/الحليب

December 18, 2015

Mero77

He didn`t say the milk

November 7, 2014

hAmAD_MohAmED

الفيل يشرب لبن لازم اللبن يعنى ؟

April 1, 2015

hana29602

طيب اقولها صح وتطلع غلط

September 5, 2015

BaninDavid

S الي بالفعل drinks شنو جمع وليش انضافت

September 22, 2015

amerib1

ممكن جواب على ال التعريف

October 4, 2015

AhmedSaeed342527

Accourding to your translations, you should add the before milk. :-)

October 8, 2015

toofy14

من الحماس كتبت الفيل يشرب الفيل هههههههههه

November 14, 2015

Sukaa2

فيل ولو ماحطين ال عادي

December 8, 2015

nawwaph

الحليب هو الحليب أما اللبن عندنا في العراق فهو الرائب ( Youghrt )

December 20, 2015

Nour48

يا جماعه غلط علشان هو كاتب drinks و هو مش جامع الفيل علشان كده غلط هتبقا The elephant drinks milk

January 3, 2016

youssefminmax

الفيل يشرب حليب ..اعتبرها خطأ???

January 23, 2016
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.