"Ourcatdrinksmilk."

Traducere:Pisica noastră bea lapte.

acum 4 ani

6 comentarii


LucaMateescu

pe bune?

acum 2 ani

ianmic1

De ce nu este : Cat our drinks milk

acum 2 ani

eusuntcel

De ce drinks si nu drink

acum 3 ani

Ioana1138

pentru ca este persoana a treia singular :)

acum 3 ani

liliana.li10

De ce ''our'' si nu ''ours''

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.
- ”our” (coloana a treia) este adjectiv posesiv, există un substantiv la care se referă (”cat”).
- ”ours” (coloana a patra) este pronume posesiv, nu există un substantiv după.

@ adrianam14:
În engleză, adjectivele/pronumele posesive NU diferă în funcție de numărul obiectelor posedate, ci în funcție de numărul posesorilor.
Nu contează dacă este o singură pisică sau sunt mai multe, contează că ”noi” suntem posesorii (”our cat” = ”pisica noastră”, ”our cats” = ”pisicile noastre”).

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.