"Our cat drinks milk."

Traducere:Pisica noastră bea lapte.

July 3, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


ianmic1

De ce nu este : Cat our drinks milk


liliana.li10

De ce ''our'' si nu ''ours''


fantomitzah

Vezi tabelul de aici.
- ”our” (coloana a treia) este adjectiv posesiv, există un substantiv la care se referă (”cat”).
- ”ours” (coloana a patra) este pronume posesiv, nu există un substantiv după.

@ adrianam14:
În engleză, adjectivele/pronumele posesive NU diferă în funcție de numărul obiectelor posedate, ci în funcție de numărul posesorilor.
Nu contează dacă este o singură pisică sau sunt mai multe, contează că ”noi” suntem posesorii (”our cat” = ”pisica noastră”, ”our cats” = ”pisicile noastre”).


eusuntcel

De ce drinks si nu drink


Ioana1138

pentru ca este persoana a treia singular :)


CristianBu497561

E adevarat dar ce care stiu mai bine engleza nau probleme

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.