Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"That has always been this way."

Çeviri:O her zaman böyle olmuştur.

4 yıl önce

9 Yorum


tayfunkaar

O daima bu yoldaydi. neden yanlis olsun

4 yıl önce

Viforvendetta

"on this way"

4 yıl önce

tarikface

biraz daha açıklar mısınız?

3 yıl önce

epack1807
epack1807

Mecaz kullanılmış

4 ay önce

Didi801641

O her zaman "bu şekilde" olmuştur- diye de çevrilebilir. This way= böyle veya bu şekilde olarak kullanılır. Neden yanlış anlamadım.

11 ay önce

Rumeysa687599

-After all this time? -Always Yıllar geçsede her yerde bir harry potter hayranı bulmak mümkün!

1 yıl önce

Bilgi623350

O daima bu şekilde olmuştur.

Bu yapidaki hata ne?

1 ay önce

gtarimer

O hep bu şekilde olmuştur

1 ay önce

fizahtek

O sürekli böyle olmuştur

2 hafta önce