"To produce meat, animals are necessary."

Çeviri:Et üretmek için, hayvanlar gereklidir.

4 yıl önce

12 Yorum


cevatim

Peki "et uretimi icin" ile "et uretmek icin" arasinda ki fark nedir

3 yıl önce

fevdi

Üretim ve üretmek farklı anlamlara sahiptir. Et üretimi için "for meat production" Örneğin; "A machine is necessary for meat production." Et üretimi için bir makine gereklidir.

1 ay önce

CeylanIIK

The animals are necessary for produce meat

1 ay önce

mavidusler

İçin ?

4 yıl önce

Viforvendetta

to produce meat = et üretmeye = et üretmek için
to = için değil ama çeviri gereği "için" kullanılabilir.

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Bu cumle ingilizcedeki devrik cumlelerden mi

4 yıl önce

free9898

Et üretiminde,hayvanlar gereklidir. Olmaz mı?

3 yıl önce

canerkesef

Et üretmek için, hayvanlar gerekir yazdım kabul etmedi. Bana biri gerekir ile gereklidir arasındaki yanlışlığı anlatırmı ?

2 yıl önce

EzGameQorm

"et üretimi için hayvanlar gereklidir" doğru cevap eklenmeli

2 yıl önce

fevdi

Bu yazdığın, "The animals are necessary for meat production." Üretmek için = to produce Üretimi için = for production

1 ay önce

EnesBeycan

to yerine for gelebilirmi

2 yıl önce

Besto6

“Et üretmeye hayvanlar gereklidir “neden yanlış ?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.