"To produce meat, animals are necessary."

Çeviri:Et üretmek için, hayvanlar gereklidir.

July 3, 2014

12 Yorum


cevatim

Peki "et uretimi icin" ile "et uretmek icin" arasinda ki fark nedir

December 14, 2014

fevdi

Üretim ve üretmek farklı anlamlara sahiptir. Et üretimi için "for meat production" Örneğin; "A machine is necessary for meat production." Et üretimi için bir makine gereklidir.

September 9, 2018

CeylanIIK

The animals are necessary for produce meat

August 19, 2018

mavidusler

İçin ?

July 3, 2014

Viforvendetta

to produce meat = et üretmeye = et üretmek için
to = için değil ama çeviri gereği "için" kullanılabilir.

July 3, 2014

kbrazl

Bu cumle ingilizcedeki devrik cumlelerden mi

July 15, 2014

free9898

Et üretiminde,hayvanlar gereklidir. Olmaz mı?

January 26, 2015

canerkesef

Et üretmek için, hayvanlar gerekir yazdım kabul etmedi. Bana biri gerekir ile gereklidir arasındaki yanlışlığı anlatırmı ?

May 3, 2016

EzGameQorm

"et üretimi için hayvanlar gereklidir" doğru cevap eklenmeli

September 3, 2016

fevdi

Bu yazdığın, "The animals are necessary for meat production." Üretmek için = to produce Üretimi için = for production

September 9, 2018

EnesBeycan

to yerine for gelebilirmi

September 6, 2016

Besto6

“Et üretmeye hayvanlar gereklidir “neden yanlış ?

March 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.