Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Binlerce insan oradaydı."

Çeviri:Thousands of people were there.

4 yıl önce

7 Yorum


OmerPETEK

"there were thousands of people" yani orada binlerce insan vardı. aynı anlama gelen aynı kelimeleri içeren bir cümle. bence geçerli sayılabilirdi.

3 yıl önce

R.Corleone

hocam burada (of) kullanma sebebimizi anlatır mısınız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

miktar belirtilirken her zaman kullanılır. örneğin:

  • three kilograms of potatoes
  • 2 boxes of cigarettes
  • 4 packages of chocolate
  • hundreds of students

vs vs

4 yıl önce

R.Corleone

teşekkür ederim...

4 yıl önce

Yamur612775

Were ne idi?

2 yıl önce

CeylanIIK

Geçmiş zamanda yardımcı fiil

3 ay önce

ihsan2806

of anam of:)

1 hafta önce