"How to begin?"

Fordítás:Hogyan kezdjük el?

July 3, 2014

30 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kusziszoszegosz

Honnan kéne tudnom hogy ez többes szám első személyben van? "How to begin?"


gwandal

Sehonnan, az egyes szam elso szemely is jo, meg a fonevi igenev+kell. Ha nem fogadja el, jelentsetek


kinsfolk

Akkor "I"(én)-nak is kellene lenni a mondatban!


johalasz46

WE - ??? - 2021.01.


evairenpinter

How the begin? - ezt hallom. Ti nem?


mobilport

Akkor az lenne hogy how do i start? Vagy begin


evairenpinter

Szerintem, a magyar nyelv kívánja ezt a fordulatot.


evairenpinter

How the begin? Ezt hallom. Ti nem?


Zsubri

Hogyan kezdjünk? Ez jobb lenne!


barbaraakatona

Számotokra is began-nek hangzik?


kyarajoy

Igen! Méghozzá nem is csak hangzik. Az is! Legalábbis kiejtés szerint az lenne a helyes.


lazacz

A hogy kezdeni miért nem jó?


tothcila

Mert ilyet nem szokás mondani.


dalmika82

Szóval itt is honnan kellene tudnom a többesszámot????


Ofelsege

Innen szerintem hiányzik az alany ha valaki tudja a miértet kérem válaszoljon


Marianna854772

Én is kérek választ! Szerintem is hiányzik az alany.


tothcila

Hiányzik az alany, de ide nem kell. A "How to" az angolban általános dolog. How to run? - Hogy fussunk?, How to make a cake? - Hogy készítsünk süteményt? ...


kerdoi

Ezt értem - csak itt nincs aki ezt elmagyarázza, ami után már illene tudnunk. Hipp hopp egy ilyen mondat és tudni kellene egyből a miértjét is....


Marianna854772

Hogy kezdődik? - miért nem jó? Hogyan kezdjük? : How do we begin? Kérek választ!


tothcila

A "How do we begin?" szó szerint azt jelenti, hogy "Hogyan szoktunk kezdeni?" A "do" segédige a "simple present tense"-re utal, azaz általános, rendszeresen ismétlődő eseményekre.


Tibor687133

A we mintha kimaradt volna


Amanda771386

Hogyan kell elkezdeni - ez is jó fordítás?


AdamKiss12

Nekem ez egy hallgasd és írd le feladat volt - a "to" az do-nak hagnzott.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.