1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "How to begin?"

"How to begin?"

Fordítás:Hogyan kezdjük el?

July 3, 2014

26 hozzászólás


kusziszoszegosz

Honnan kéne tudnom hogy ez többes szám első személyben van? "How to begin?"


gwandal

Sehonnan, az egyes szam elso szemely is jo, meg a fonevi igenev+kell. Ha nem fogadja el, jelentsetek


kinsfolk

Akkor "I"(én)-nak is kellene lenni a mondatban!


mobilport

Akkor az lenne hogy how do i start? Vagy begin


Harga

Hogyan indulok? (begin -Hogyan kezdek?)


johalasz46

Tölünk vszinüleg nem fogadna el ilyen mondatot a duó...(2018.okt.)


Harga

Pedig jó.


Zsubri

Hogyan kezdjünk? Ez jobb lenne!


barbaraakatona

Számotokra is began-nek hangzik?


kyarajoy

Igen! Méghozzá nem is csak hangzik. Az is! Legalábbis kiejtés szerint az lenne a helyes.


lazacz

A hogy kezdeni miért nem jó?


tothcila

Mert ilyet nem szokás mondani.


dalmika82

Szóval itt is honnan kellene tudnom a többesszámot????


Ofelsege

Innen szerintem hiányzik az alany ha valaki tudja a miértet kérem válaszoljon


Marianna854772

Én is kérek választ! Szerintem is hiányzik az alany.


tothcila

Hiányzik az alany, de ide nem kell. A "How to" az angolban általános dolog. How to run? - Hogy fussunk?, How to make a cake? - Hogy készítsünk süteményt? ...


Marianna854772

Hogy kezdődik? - miért nem jó? Hogyan kezdjük? : How do we begin? Kérek választ!


tothcila

A "How do we begin?" szó szerint azt jelenti, hogy "Hogyan szoktunk kezdeni?" A "do" segédige a "simple present tense"-re utal, azaz általános, rendszeresen ismétlődő eseményekre.


Harga

"Hogy kezdődik?" - "How does it begin?" ; "Hogyan kellene kezdenünk?" - "How should we begin?" ; "Hogyan kezdünk?" - "How do we begin?" - "Hogyan kezdjük?" - "How do we begin it?"


HajagosErz

How to begin? Hogyan kezdjük el? Nekem innen hiányzik egy "it" szócska, mert szerintem ezzel a fordítással tárgyra kérdezünk. How to begin it?


Tibor687133

A we mintha kimaradt volna


Harga

Csak azért, mert nem kell bele.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.