"Howtobegin?"

Fordítás:Hogyan kezdjük el?

4 éve

27 hozzászólás


kusziszoszegosz

Honnan kéne tudnom hogy ez többes szám első személyben van? "How to begin?"

4 éve

gwandal

Sehonnan, az egyes szam elso szemely is jo, meg a fonevi igenev+kell. Ha nem fogadja el, jelentsetek

4 éve

kinsfolk

Akkor "I"(én)-nak is kellene lenni a mondatban!

3 éve

mobilport

Akkor az lenne hogy how do i start? Vagy begin

3 éve

Harga
Harga

Hogyan indulok? (begin -Hogyan kezdek?)

1 hónapja

johalasz46

Tölünk vszinüleg nem fogadna el ilyen mondatot a duó...(2018.okt.)

1 hónapja

Zsubri

Hogyan kezdjünk? Ez jobb lenne!

4 éve

barbaraakatona

Számotokra is began-nek hangzik?

2 éve

kyarajoy

Igen! Méghozzá nem is csak hangzik. Az is! Legalábbis kiejtés szerint az lenne a helyes.

1 éve

kogu4
kogu4

Füledbe duruzsol az új kiejtés!! pr.: "Tell me when to begin." Mondd meg, hogy mikor kezdjünk!"

9 hónapja

lazacz

A hogy kezdeni miért nem jó?

4 éve

tothcila
tothcila

Mert ilyet nem szokás mondani.

3 éve

dalmika82

Szóval itt is honnan kellene tudnom a többesszámot????

2 éve

Ofelsege

Innen szerintem hiányzik az alany ha valaki tudja a miértet kérem válaszoljon

2 éve

Marianna854772

Én is kérek választ! Szerintem is hiányzik az alany.

1 éve

tothcila
tothcila

Hiányzik az alany, de ide nem kell. A "How to" az angolban általános dolog. How to run? - Hogy fussunk?, How to make a cake? - Hogy készítsünk süteményt? ...

1 éve

Marianna854772

Köszi!!!

1 éve

Marianna854772

Hogy kezdődik? - miért nem jó? Hogyan kezdjük? : How do we begin? Kérek választ!

1 éve

tothcila
tothcila

A "How do we begin?" szó szerint azt jelenti, hogy "Hogyan szoktunk kezdeni?" A "do" segédige a "simple present tense"-re utal, azaz általános, rendszeresen ismétlődő eseményekre.

1 éve

Harga
Harga

"Hogy kezdődik?" - "How does it begin?" ; "Hogyan kellene kezdenünk?" - "How should we begin?" ; "Hogyan kezdünk?" - "How do we begin?" - "Hogyan kezdjük?" - "How do we begin it?"

3 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

Hogyan kell kezdeni?

4 hónapja

Harga
Harga

"How have to begin?" (???)

3 hónapja

vasvariistvan

Nálad a pont JoeSzab (szerintem).

2 hónapja

HajagosErz
HajagosErz

How to begin? Hogyan kezdjük el? Nekem innen hiányzik egy "it" szócska, mert szerintem ezzel a fordítással tárgyra kérdezünk. How to begin it?

1 hete

TrzskJnos

Te és én, mi.

2 éve

VfoneDroid

Elég pocsék a kiejtése a csajénak... Bár már hallottam sokkal szörnyűbbet is.

1 éve

tothcila
tothcila

Egy géptől elmegy.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.