"Αυτός υποθέτει ότι είμαστε άνθρωποι."

Μετάφραση:He assumes we are human.

July 3, 2014

5 σχόλια


vOOdas

Γιατί we are human και όχι we are humans?

September 15, 2016

mariaanlb

he supposes we are human

July 3, 2014

glavkos

Εδώ για περισσότερα http://www.englishforums.com/English/AssumeVsSuppose/dhmzk/post.htm Όπως λέει και στο φόρουμ το assume είναι πιο "ισχυρό όταν χρησιμοποιείται σε συζητήσεις". Κατά τ'άλλα δεν έχουν την ίδια σημασία: suppose: to assume (something), as for the sake of argument or as part of a proposition or theory assume: to take for granted or without proof: to assume that everyone wants peace. Synonyms: suppose, presuppose; postulate, posit.

Με βάση τους παραπάνω ορισμούς, θα έλεγα η πρότασή σου να μη γίνει δεκτή, καθώς το "υποθέτει" εδώ σημαίνει περισσότερο ότι το "παίρνει ως δεδομένο" ότι είμαστε άνθρωποι και όχι ως μέρος μιας επιχειρηματολογίας ή τμήμα υποθετικής πρότασης.

July 3, 2014

el_pedro83

το 'human' εδώ είναι ουσιαστικό και ο πληθυντικός είναι 'humans'. αλλά -- Χρησιμοποίησες την λάθος λέξη. He assumes we are human. --

September 20, 2017

EnvyFOrTheWin

Γιατι όχι humans;

September 12, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.