1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drink orange juice."

"I drink orange juice."

Çeviri:Ben portakal suyu içerim.

July 3, 2014

23 Yorum


igo1

ama ben konu renkler ile alakalı olduğu için turuncu dedim : (


ferhataslantas_

Sanırım İlerde Kafanız Karışmasın Die Bu Soruyu Sormuşlar Arkadaşlar Şimdi İngilizcede 'Portakal ve Turuncu ( Orange ) Die Geçer Ve Nasıl Anlıyacagız Diyorsanız İse [ Fruit ] Meyve Bu Kelime Geçerse Bilinki Meyveden Bahsediyorlar [Color] Renkten Bahsediliyorsa Büyük İhtimalle Color Kelimesi Geçer Yani Renk ... Umarım Yardımcı Olabilmişimdir


sude_ece_1304

Turuncu su diye bi şey duydunuz mu hiç mantık yürütün yani


Endoplazmikreti

burası duolingo her şey olur :)


SMY1457

sen mantık yürüt juice meyve suyu demek.


MTCy_Merve

1 : Juice =su değil meyve suyu 2: Biz de mantık yürütüp renkler konusundayız.Bu yüzden portakal değil de turuncu olarak tercüme etmeliyiz dedik!!!


vedat170140

kelimelerin anlamı yoktur kullanım alanları vardır


ZeynepBlue8

İngilizcede portakal=turuncu yani orange=orange


zeynep901123

Hayir,turuncu su diye bir şey duymadim da,öyle bir şey olabilir mi acaba? Yoksa biz mi bilmiyoruz?


elifbra5

Evet konu renkler ama zaten onu ölcmeye calısmislar onlar da orange hem portakal hem de turuncu demek burda portakal suyu demek daha mantıklı


Ahmet694103

Arkadaşlar "orange"hem turuncu hem de portakal yerine geçer


RasimDkmet

Turuncu suyumu içiyosunuz oyle bisey varmi arkadaşlar :) tabiki portakal suyu


Nazolu

burda bizi ölçmek istiyorlar


MTCy_Merve

Orange => Turuncu & Portakal Peki neden "Ben turuncu meyve suyu içerim" olmuyor???


Harunz2

Bu cümlenir renklerle ne alakası var !(


kaan289665

Beyler sesin bugunu buldum mikrafına tıklayın sonra ses işarerine tıklayın dopru sayıyor


HEMDEM

Renkler konusundayız bundan dolayı cümle ben turuncu meyve suyu içerim olmalı


sevim585371

Cevap:ben Porkakal suyu içerim.


Fatma390218

Sema Sürmeli merhaba seni çok seviyorum


Fatma390218

Gunaydın canm yarın sabah erken kalkıp işe gitmek için Sema Sürmeli yi alıcağız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.