"Ben onu bir kere daha denemek isterim."

Çeviri:I want to try it one more time.

4 yıl önce

7 Yorum


yasarozmen

"I want to try it once more " olmaz mi?

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir. report

4 yıl önce

EmrahBesci
EmrahBesci

Bence de olmalı.

4 yıl önce

aycasag

"It" yerine "that" neden olmuyor?

4 yıl önce

ruenalitas

What (nerede) demek değil mi? benimki anlama gıtlı

1 yıl önce

meralmeral6

What kelimesinin anlamı ne dir.Nerede kelimesinin ingilizcesi Where'dir

1 yıl önce

UberNova2

"I wanna try this once again" seklinde olmamasinin nedeni nedir?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.