A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The teacher is going to define these words."

Fordítás:A tanár fogja ezeket a szavakat meghatározni.

4 éve

6 hozzászólás


kogu4
kogu4

Google " define" : "state or describe exactly the nature, scope, or meaning of. "The contract will seek to define the client's obligations." "

5 hónapja

evairenpinter

definiál = meghatároz - kifejt - értelmez - valamit pontosan és szabatosan megállapít - valószínűleg azért használjuk, a latin - görög szót, mert még ennél is többet jelent. "A tanár definiálni fogja ezeket a szavakat." - Így fordítottam.

3 éve

miklos44

Definiálni magyarul értelmezni, de csak a definiálást fogadja egyelőre el.

4 éve

judy0726

Nekem azt se fogadta el.

3 éve

3tarkamacska

Szerintem se fogadja el azt a megoldást, ahogy magyarul mondanánk. Így furcsa nekem.

7 hónapja

vasvariistvan

ma elfogadta a "meghatározni"-t

7 hónapja