Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gözden uzak, gönülden uzak"

Çeviri:Out of sight, out of mind

0
4 yıl önce

9 Yorum


pskahraman

mind akıl demek değil mi akılla gönülün ne alakası var anlayamadım :(

2
Cevap ver2 yıl önce

HalilTaay

Far from the eye,far from the heart yazdım dogru cikti :D

2
Cevap ver2 yıl önce

BedriCE

Saçma bi cümle (ingilizcesi) ne göz var ne gönül. Mind ne alaka

1
Cevap ver6 ay önce

charontr

Bu bir kalip mi? Yani uzak icin away kullanilamaz mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

Viforvendetta

Evet.

2
Cevap ver4 yıl önce

FatihSoykan

away kullandım doğru çıktı

0
Cevap ver3 yıl önce

CanAsaad

Far from sight daha çok kullanılır.

0
Cevap ver3 yıl önce

mutlubasaran

faraway from eye, faraway from heart?

0
Cevap ver2 yıl önce

BedriCE

Mind gönül ilişkisi nedir

0
Cevap ver6 ay önce