"Hehaswantedtoswim."

Çeviri:O yüzmek istedi.

4 yıl önce

19 Yorum


recepgocen

Bu zamanla ilgili herhangi bir yazı var mı?geçmiş zamandan nasıl ayırt edeceğiz?

3 yıl önce

mburak07

Aynen biri bir aciklasa

3 yıl önce

sdursun

Verdiğiniz linkteki konunun açıklamasını çok beğendim. Teşekkürler

3 yıl önce

recepgocen

Rica ederim

3 yıl önce

furkhan

Neyseki şimdi diğerlerine baktım, sağlıklı örnekler var daha iyi anladım.

3 yıl önce

tragonya

Daha iyi açıklanamazdı herhalde

3 yıl önce

ZeynepTeki18

Bu linkte gerçekten güzel anlatmış. Linki paylaştığınız için teşkkürler.

10 ay önce

hilal630995

İyi ki yorum kısmı var yukardaki linkte çok iyi açiklanmiş teşekkürler..duolingo ekibine de teşekkür ediyorum çok faydalı gerçekten..

2 yıl önce

modene1

In my opinion, adding always or deleting has makes this sense more natural.

2 yıl önce

hikilic

Yes. but just it have written to be "for example". Umarım ingilizcem doğrudur :)

1 yıl önce

legendh

çok basit yeni gerçekleşen olaylarda kullanılıyor. Mesela duraktasın amca sana sordu 42hm geçti mi? Sende biraz önce geçti demek istiyorsun. Yani The bus has just left.

2 yıl önce

istanbulisttt

....

3 yıl önce

DenizKama

'Hi has uvoonet te suivim' diyerek okuma yapıyor. "Want to" telafuzunu anlamak çok zor. "uovonet te" ne yaa. Hadi 'te' yi 'to' anladık da "wanted'ı okurken yaptığı kaymayı anlayan beri gele. " Uovon'a kadar doğru ama o "n" harfinden sonra t' yi yutmak anlamayı zorlaştırıyor. Acaba Uvoned diye okunan bir başka kelime mi var arayışına giriyor insan. Ya bu İngilizler yok mu bu İngilizler. Dillerini eşşek arıları soksun innşalllahhh :-)

2 yıl önce

tugi10019

o yüzmek istemiş çevirisi bence doğru bir çeviridir

1 yıl önce

mustafasamedy

düzenli fiillerde fiilin 2. ve 3. hali aynı mı olur ?

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Eğer, ifade edilecek işin ne zaman yapıldığı önemli ise Simple Past Tense kullanılır. Yani sözü edilmek istenen işte önemli olan, o işin ne zaman yapıldığıdır.   I went to London last month. (Simple Past Tense) Ben geçen ay Londra’ya gittim. 

Cümlesinde, Londra’ya özellikle geçen ay gittiğinizi söylemek istiyorsunuz. Yani geçen sene değil, dün değil. Ben geçen ay oradaydım diyorsunuz.   Ancak, eğer siz Londra’yı görmüş olduğunuzu ifade etmek istiyorsanız, geçen sene veya 10 sene önce veya dün olması önemli değil. Yani siz Londra’da bulunmuş, Londra’yı gezmiş görmüş bir kişi olduğunuzu belirtmek istiyorsanız;   I went to London. (Simple Past Tense) Değil 

I have been to London. (Present Perfect Tense) demeniz gerekir.

6 ay önce

Lale205872

Amerikan ing.telaffuzlarını anlamakta zorlanıyorum.keşke alternatif olarak british ing.telaffuzu da olsa mükemmel olurdu.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.