"Onlar insan değil."

Çeviri:They are not human.

4 yıl önce

20 Yorum


ErkerBiror

Ben soruyu dogru yanitladim ama merak ediyorum, insan olmayan bir varligi nasil 'they' olarak niteliyoruz?

3 yıl önce

EminTopcu

They canlı, cansiz tum varliklarda kullanilir

2 yıl önce

sla756344

Zekice!

2 yıl önce

umitkutlar

bizde kendi dilimizde sen insan mısın diye soruyoruz mesela onun gibi

3 yıl önce

imanaz1

Çünkü they are her zaman ne olursa olsun onlar anlamındadır

2 yıl önce

AliGralp

They not human neden dogru degil anlamadım

3 yıl önce

ZeydBahadr

"They are not human" olacak

2 yıl önce

sla756344

"They" den sonra "are" getirmelisin

2 yıl önce

SiriusBlack99

Neden person değilde people? Sonuçta Türkçe'ye çevirisinde 'Onlar İNSAN değil.' değil de 'Onlar İNSANLAR değil.' Demiyoruz ki.

2 yıl önce

imanaz1

Anlamlarini karistirmissindir.ama bi baktim ki dogruymussss

2 yıl önce

egekiremiti

Dürüst olmam gerekirse bu biraz hakaret gibi :D

1 yıl önce

mehanil

O zaman neden üzerine tıklayınca those da çıkıyor?

2 yıl önce

SlymnKngr

they areee mountain elves

2 yıl önce

YiitDemire2

Bence bir dil anlatım hatadı var

2 yıl önce

FranBowXc

They are not human derken neden are gerekiyor?

1 yıl önce

BerkAkkaya

Ben "They are not a human" dedim. Neden olmadı?

1 yıl önce

merlekli

they are not human (liberallere ithafen) asfjasjfajg

1 yıl önce

brahimEmir4

Niçin are yerine do yapmadık?

1 yıl önce

ElaStk

They are not person olamaz mı

1 yıl önce

AieRana1

Person da insan demek

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.