Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My wife goes to the office by train."

Çeviri:Benim karım ofise trenle gider.

4 yıl önce

8 Yorum


brtgtrn

by yerine with alternatif olur mu yoksa anlamı mı bozar ?

4 yıl önce

Viforvendetta

trenle el ele yürüyor gibi olur :D

4 yıl önce

brtgtrn

teşekkür ederim.

4 yıl önce

oguzersen

ofis yerine iş de doğru kabul edilebilir

2 yıl önce

MERLAK
MERLAK

Karım veya benim karım ikisi de aynı anlam .Karım yazınca kabul etmedi.

1 yıl önce

Crystal.man

Karım tren ile ofise gider dedim kabul etmedi. Sorun ne?

8 ay önce

Yusuf962454

Benim karım trenle ofise gider.

Biraz devrik bir cümle olsa da doğru -_-

2 ay önce

beytullah414693

Benim karim trenle ofise gider kabul olmaliydi ama olmadi zaten o arabayla gider

1 ay önce