Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim başka ne seçeneklerim var?"

Çeviri:What other options do I have?

4 yıl önce

14 Yorum


NLGNSRMN

WHAT DO I HAVE OTHER OPTİONS , ANLAMDA BOZULMA MI OLUYOR DEVRİK CÜMLE Mİ

1 yıl önce

hikilic

aynen bende bunu yapmıştım ..

9 ay önce

vvincee

which options do I have more ? bana da biraz garip geldi ama, doğru olmalı mıydı?

4 yıl önce

Viforvendetta

olabilir. report

4 yıl önce

p1t1rc1k

"What else" de olabilir..

4 yıl önce

MUHTTNSALHYILMAZ

'what else options do I have' neden kabul etmiyor

10 ay önce

StingEucliffe

What is the other options do i have yazdım :S

3 yıl önce

atzehri

Which other options do i have hatali mi yahu

3 yıl önce

HilalNur404

"What do I have other options" yazmıştım ama kabul edilmedi.. Bir yanlışım mı var yoksa raporlamalı mıyım

1 yıl önce

EmineMenek

Bende aynen yazdım ama neden yanlış merak ettim

4 ay önce

gldwZP
gldwZP

What is my options the other olabilirmiydi

7 ay önce

gldwZP
gldwZP

What is my options the other

7 ay önce

gldwZP
gldwZP

Do ya anlam veremedim

7 ay önce

filiz340817

aynı şekilde yazdığım halde yanlış olarak belirlendi..kontrol edenler işini iyi yapmalı,güvenilirliğiniz için

2 ay önce